Zgłoszenie serwisowe
|
Nazwa produktu: Vitocom 100 - zdalny nadzór systemu grzewczego |
|
Nadzór pracy systemu grzewczego za pomocą telefonu komórkowego
Vitocom 100 stanowi atrakcyjne cenowo i przyjazne w użytkowaniu rozwiązanie dla prowadzenia zdalnego nadzoru pracy systemu grzewczego bezpośrednio przez Klienta. Przeznaczony jest szczególnie dla budynków jednorodzinnych i nie zamieszkałych na stałe (np. obiekty "weekendowe"). Dzięki urządzeniu, możliwe jest stałe nadzorowanie pracy systemu grzewczego.
Niezależnie od miejsca i czasu - dostęp do systemu grzewczego
Nadzór i dostęp do funkcji systemu grzewczego w budynku z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie, jest nieocenioną korzyścią. Wystarczy przesłać informację do Vitocom 100, aby przyjeżdżając do domu zastać go ciepłym i z podgrzaną ciepłą wodą użytkową. A przez pozostały czas nieobecności, ograniczenie pracy systemu grzewczego przynosi wymierne korzyści zmniejszając koszty roczne eksploatacji budynku. Obsługa odbywa się w wygodny sposób poprzez komunikaty SMS. Wszelkie ewentualne nieprawidłowości w pracy systemu grzewczego czy też awarie są także sygnalizowane poprzez wiadomość SMS.
Łatwy do podłączenia dla kotła grzewczego i wygodny w montażu
Urządzenie poza zasilaniem elektrycznym nie wymaga podłączenia do sieci telefonicznej, wystarczy, że dom znajduje się w zasięgu sieci telefonii komórkowej. Konfiguracja następuje szybko i prosto, poprzez wysłanie jednego komunikatu SMS.
Wysoki komfort przy niskich kosztach
Vitocom 100 nie wymaga stosowania abonamentowych kart SIM, wystarczające jest zastosowanie kart SIM typu Pre-paid, co eliminuje konieczność podpisywania umowy z operatorem sieci telefonii komórkowej i zmniejsza koszty użytkowania systemu nadzoru.
System otwarty dla dodatkowych funkcji
Vitocom 100 pozwala na realizację dodatkowych funkcji. Za pomocą dodatkowo przyłączonych przetworników sygnały, możliwe jest np. monitorowanie poziomu oleju opalowego w zbiornikach i wcześniejsze poinformowanie użytkownika o konieczności jego uzupełnienia. Można również sygnalizować sytuacje takie, jak zalanie kotłowni, pojawienie się dymu czy ognia.
Przegląd zalet:
- Idealne rozwiązanie dla budynków jednorodzinnych i "weekendowych"
- Wszystkie komunikaty przesyłane SMS w formie tekstowej
- Nie wymagane podłączenie do tradycyjnej sieci telefonicznej
- Niskie koszty zakupu i eksploatacji urządzenia
- Możliwość rozszerzenia funkcji